onsdag 18 februari 2009

Korv

Igår gaddade jag mig. Det blev nr 5 i ordningen. Snabbt o lätt gick det, men det var ju inte jätteskönt precis där huden var som tunnast.

Helgen kom o gick fint. Den 13:e var det ju födelsedagskalas för Mia o Kila. Vi började firandet på hotellrummet. SÅ fint!!
Sedan fortsatte det där i gaynatten om man säger så.
O självklart va vi tvugna att vara ute till det var igenbommat. Plus att vi ju va hungriga som en hjord gnuer på hemvägen, så det fick bli ett frölundamål var. Med en stor jävla dricka på det.

Morgonen efter var man väl allt annat än fantastisk, men det var bara att ge sig på det igen, för på kvällen blev det en, dock mild, utgång med gamla gänget.
Marre, Nova, Andreas, Johnny o Ann. Jättekul att träffa dom! :D
Älskling mötte upp mig på Mortens o va go o gla´!
På vingliga ben hem stannade vi vid korvmannen eftersom hon var hungrig, o hon beställde då det hon ville ha. Jag o korvgubben tittade sen på henne när hon fått sin festmåltid i näven o frågade om hon inte skulle betala?
- Vadå? Jag har inga pengar! säger hon o tittar på mig som om jag var helt ute o cyklade. Bakofram. Retarderad.
När vi sedan kommit en bit på vägen o halva måltiden är uppäten händer det som inte får hända. Allt går som i slow motion när jag ser korven falla till marken o studsa några gånger innan den ligger där stilla o livlös, helt grusig.
Älskling står med brödet i handen o tittar på mig med stoooora ögon.
- NEJ!! min korv!!
Sen böjer hon sig ner o plockar upp den o lägger den på plats i brödet igen. Jag försöker hindra henne från att fortsätta sin festmåltid men man måste inse sina egna begränsningar..


Lycka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag döööör, det är så roligt skrivet så jag får andnöd!!! Älskar dig! :) <3

Anonym sa...

hahah sååå sant !!

snygg den blev :D