fredag 20 februari 2009

Nu blir det fota av!


Och så äntligen har Cim fått en systemkamera :D Nu blr det fota av! Jag har ju för vana att vägra läsa bruksanvisningen när jag får någonting nytt, jag vill lära mig själv, men eftersom jag är teknisk som en gurka, så ska jag faktiskt gå emot mina egna principer för en gångs skull nu. Så nu ska jag plugga o lära mig den utantill. Så se upp för mig o kameran säger jag bara!!!
Nu kommer jag nog börja använda bilddagboken flitigt igen :)

Nu ska jag fortsätta min städdag här, har hittat massor av skivor jag inte ens visste att jag ägde :) sånt är roligt.
Saknar min lilla skrott.



....

Nu blir det lite uppdatering här. Har städat o sitter med ansiktsmask som luktar faan, men vad jag kan förstå av det jag läser på utsidan så ska den få min hud att slappna av o stråla. Härligt!
Det blir Cheers ikväll o middag med älskling o familjen. Hon är dock lite orolig för att vi inte ska hinna hem i tid till Let´s dance, men det är smällar man får ta här i livet..
Ja, det ska iaf bli mysigt med en liten utgång. Kanske en liten öl :P
För övrigt så tror jag att jag har fått en hjärnblödning eller någonting annat trevligt i den stilen. Det är så att jag har ett läppglans jag är beroende av, använder det hela tiden.. O det låg på vardagsrummsbordet för två minuter sen. Nu är det borta. Gone.
Kollat överallt, det finns inte.
sånthär gör mig vansinnig.
Nu måste jag kalla in blodhundspatrullen.

1 kommentar:

Maggan sa...

Let´s dance??? med favorieten Carl-Jan??