onsdag 11 februari 2009

shalala :p

Så har det gått några dagar in på GI-dieten o än sålänge går det oföskämt bra. Men jag kommer aldrig i mitt liv mer äta spenat, det är då ett som är säkert. Annars gör jag nog bara felet att äta för lite, så det är bara det jag får skärpa mig med.
Sen ska jag bara komma igång med att börja röra mig också.. Det blir svårare. Jag är ju inte jätteaktiv.
Men, det kommer, det kommer.
Imorgon ska jag träffa Beckie o se om hon blivit något rundare sen sist jag såg henne ;) alltid kul.
O på fredag bär det då äntligen av till götet för att fira älsklingen! (O Kila också såklart!) Hoppas att hon blir glad över sin present :) jag tror det. Inget av sakerna hon hade önskat sig, men, men vi får väl se ;)
Så blir det hotell, Gretas, Katarina, Thea, Anastasia o Kila. Måste ju bli bra. O så vakna upp bakis till allahjärtansdag :)

Nu ska jag ägna mig åt min fula hund ett slag. Kanske hitta en ny outfit åt henne.


Här är också ett exempel på vad som hände när jag va lat o inte ville springa, men sasha o Mia ville det o försökte tvinga mig genom att fösa mig fram med Sashas koppel runt mina ben. Det gick inte jättebra.Men jag älskar dom iaf. :)

Puss på mina två flickor! (mest på Mia)

1 kommentar:

Maggan sa...

Visst hade hon blivit lite rundare! Snygg outfit på Sascha!