fredag 13 februari 2009

Mias dag idag!!

Nu sitter jag återigen och väntar på att tiden ska gå. Vid 14.30 bär det av för att plocka upp Anastasia o Kila o sedan möta upp älskling vid stationen för att bege oss vidare till gbg. Ana är mkt på dethär med att dricka öl på tåget.. Jag o Mia är väl lagom tända på idén. Jag försökte förklara för henne att det är helt ok om bara hon o Kila dricker öl själva, men det känns som om hon kommer fortsätta att försöka övertala oss :)

Idag är det ju älsklings födelsedag o jag ville ju vakna först för att ge henne paket o blomma på morgonen. Som tur är är jag blessed med en flickvän som då o då imiterar en motorsåg då hon sover, så jag vaknade en timme innan henne o kunde smyga upp på vinden för att hämta blomman jag gömt där kvällen innan för att hon inte skulle se den. Ni som bor i samma område som oss vet hur "smart" ordnat det är med dessa brickor man ska ha för att ta sig in överallt i huset o som aldrig fungerar, likt porttelefonen (vilket kan resultera i att man måste bryta sig in i sitt eget hus). Ja brickan fungerade iaf inte, så det blev ingen ros, men paket o kort fick hon o hon såg så glad o söt ut :)

Idag har jag gjort medelhavsjärpar. Helt själv. O med tanke på att det är den första maträtt jag lagat på egen hand i vårt förhållande, bortsett från stekta ägg som Mia fick slå ihjäl med gaffeln för att dom anföll henne, så är jag stolt! Ha!
Så nu får Mia maka på sig i köket :D

Jag tycker fortfarande att GI är hur smart som helst o jag har gått ner lite över 2kg. O först o främst så känner jag mig mkt piggare o fräschare, vilket är viktigare om man ska lyssna på alla snygga o smala, men det ska man inte.
Men jag har blivit lite skadad sen jag träffade Mia tror jag.. Jag tycker att alla är extremt fula, ursäkta oatrakttiva menar jag, nu för tiden. Inte mina vänner såklart men folk i övrigt.
Sedan öser jag gärna mitt hat över vissa människor såsom äckliga syskonpar o skrikiga artister som inte kan sjunga.

Kärlek till skrotten!!

1 kommentar:

Maggan sa...

Många grattis till Mia i efterhand