onsdag 25 februari 2009

Sup


Började dagen med en långpromenad från söder till Tureborg. Får ju faktiskt säga att det tog imot lite. Men Sasha var glad iaf!
Igår blev det lite vin o fotbollstittande i bunkern. Det var mysigt :) Vi kände oss även tvungna att se Linda Rosings nya program. Även om jag blir kraftigt illamående när jag måste se hennes sönderopererade ansikte. O va var det egentligen för fel på killarna/pojkarna som sökt in till programmet? Jesus!
ja,ja..

Nu sitter jag hemma o dricker energidryck o försöker komma igång med någonting. Mor o far kommer o hälsar på om ett par timmar, o det kan ju vara trevligt med lite besök såhär när älskling jobbar sent.
Håller på o ska sluta röka nu,men jag fuskar lite.. Tar hjälp av läkemedlet Zyban. Det fungerade nämligen så bra sist gång jag använde det, så jag tycker att när det underlättar så mycket så är det helt ok. Det jobbiga är att man får så svårt att sova. Men det får gå ett tag. Det är inte hela världen. Jag dör inte.

Jag har insett att jag är precis så snurrig o förvirrad som Mia säger, iaf ibland. Igår när jag stog o gjorde mig iordning hällde jag i mig en stor klunk Listerin som vanligt o började gurgla, för att göra gaddarna ordentligt rena. Gurglade någon minut o stog o pillade med datorn undertiden.. O vad gör jag sen? Jo jag sväljer. Ingen go sup. Hade ont i magen halva dagen.



Saknar min vackra älskling som sliter på jobbet!! Älskar dig!

1 kommentar:

Maggan sa...

Haha. Ja ibland har jag också funderat på hur länge det ska dröja innan man sväljer skiten...